Friday, June 22, 2012

ACAI BERRY ABC Kapsul gel lembut Hilangkan 5-15kg dalam masa sebulan!!!




Bahan-bahan 500mg x 30 gel lembut
Penggunaan & Dos Sehari
1 kapsul sehari

ACAI BERRY ABC Kapsul gel lembut Hilangkan 5-15kg dalam masa sebulan!!!

Manfaat acai berry, : membuang lemak degil berlebihan di dalam badan. membantu mengurangkan kedut penuaan, mencantikan kulit dan awet muda.
Bahan bahan yang unik di proses menggunakan teknologi moden .
Mengandungi 100% Acai berry yang telah dikeringkan dan di proses menggunakan teknologi moden,dan telah digabungkan dengan herba2 cina istimewa yang terpilih.

Manfaat acai berry terbukti. berkesan melansingkan badan dan membaiki kesihatan seseorang.

Apa itu Acai Berry?



















Acai Berry adalah sejenis buah-buahan yang bulat dan berwarna ungu. Dan buah acai berry telah di uji kebaikan dan keberkesanaannya.
Penyelidikan Menunjukkan dan terbukti telah menunjukkan aktiviti antioksidan dan faedahnya. buah acai berry boleh membantu menghalang penyakit-penyakit yang disebabkan oleh tekanan seperti penyakit jantung dan kanser. .

Acai berry juga mengandungi bahan-bahan yang dipangil antosianin dan flavonoid Antosianin bertanggungjawab untuk corak warna merah, ungu, dan biru didalam buah-buahan yang banyak,sayur-sayuran, dan bunga. Makanan yang paling kaya dengan antosianin seperti beri biru, anggur merah, wain merah.
Flavonoids adalah antioksida yang membantu mempertahankan badan terhadap tekanan hidup mereka. Mereka juga memainkan peranan dalam sistem perlindungan sel badan. juga memainkan peranan dalam sistem perlindungan sel badan. radikal adalah hasil sampingan berbahaya yang dihasilkan oleh tubuh.

CARA KERJA ABC ACAI BERRY:

Boleh Mempercepat metabolisme, membakar kalori, melakukan detox (pengeluaran racun dari tubuh), meningkatkan energi, dan merawat keindahan kulit anda
Memberikan efek kenyang dan menekan nafsu makan kerana kaya akan serat sekaligus memecahkan jaringan dan timbunan lemak yg terkumpul dalam tubuh anda, sehingga sangat efektif untuk membantu program diet!
SANGAT EFEKTIF SEJAK PERTAMA KALI DIMAKAN kerana berbentuk softgel, sehingga cepat diserap tubuh!




















Manfaat Beberapa manafaat setelah anda mencuba acai berry:
*Tenaga meningkat
*Penghadaman lebih baik
*Tidur bertambah baik
*Kesihatan Mental Dipertingkatkan
*Sistem Imun Yang
*Kulit lebih sihat dan cantik
*Awet muda
*Detoksifikasi yang lebih baik
*berat badan yang seimbang
















Bahan-bahan:

Acai aloe berry, Chitosan, Garcinia, Cambogia, Fibe,r Pemakanan Teh Hijau 100% Asli ,acai berry kering

Semua Setiap kapsul gel lembut yang bertanda ABC adalah tulin.

Utuk pelansingan ianya berkesan membentuk di bahagian tangan punggung dan peha di mana kedudukan lemak yang mudah berkumpul.
Tiada kesan sampingan seperti cirit-birit dan lain-lain.sesuai pada orang yang berumur 16-60 tahun.
Tidak di galakan untuk wanita yang mengandung dan pesakit jantung.


PANDUAN MAKAN PRODUK ACAI BERRY ABC

CARA MAKAN:

Ambil 1 capsule softgel di waktu pagi ketika perut masih kosong dan sebelum breakfast

Rutin makan seperti biasa,jangan skip makan or diet okay
Selepas u all dapat berat yg di ingini,boleh makan selang sehari

PANTANG LARANG :

-boleh makan dengan smua jenis makanan
-jika anda period,tak payah makan acai berry takut ganggu hormone anda
-jika anda ada penyakit jantung, pregnant atau penyakit kronik,JANGAN makan acai yea.
-jika anda makan ubat hospital,jangan makan acai berry.
-kalau anda ada makan supplement lain,jarakkan 6jam pengambilan
-acai berry ni action sikit,dia nak duk sorang-sorang jer,tak mau ada supplement lain
-elakkan minum minuman berkafein sperti teh,kopi,Nescafe kerana proses pemecahan lemak akan lambat.
-acai berry ni tak boleh di ambil dgn produk slimming lain.jika anda ada makan produk slimming lain,habiskan dulu baru makan acai berry yea.

SOALAN2 LAZIM BERKAITAN ACAI BERRY:)


1- kenapa byk kluar jerawat makan acai?= jawapannya ialah toksin dikeluarkan dari badan sbb tu ada sesetengah org kluar jerawat.

2- kenapa makan acai dah 3 botol tp dok gemuk jugak?= acai susah bekerja jika ada kafein dlm badan..elakkan minum kopi, teh, nescafe. Ia melambatkan lemak pecah, dan menyebabkan pening kepala@migrain

3- kenapa naik penimbang tapi berat tak turun pun?= cuba cek sluar baju longgar x? Ni satu misteri yg saya tgh kaji (cewahhh…) mengapa berat x turun tp sluar dh byk longgar. (MAKNANYA DAH KURUS LER TUUU)

4- kalau mkn ubat lain blh x makan acai?= buleh blake tp jarakkan 7 jam TAPI kalau makan@minum kalogen, slimming produk yg lain TAK BOLEH makan acai..makan la produk slimming lain tu dulu smpai abis baru makan acai. Or letak tepi dulu produk lain, cuba makan acai dulu..

3 comments:

  1. A complete items, which will often are consistently also every look regarding research moreover to, moreover to supplying the

    particular first-rate raspberry ketone reviews does it workeffect

    the very reality regarding oatmeal ketone. Oatmeal ketone may be attached phenolic items that has a red colorization

    regarding oatmeal. A thing is definitely actually the most beneficial factors available. Objective rates with regards to

    Oughout. Ersus. benefit 20K almost any kg. A thing normally may be well-known within the items and solutions scents moreover

    to graphic treatments moreover to graphic graphic aesthetic cosmetic beauty moreover to using very businesses. Even so, how raspberry ketones workcurrently, because gizmos moreover to, also,

    health-related technological self-discipline is consistently well-known,how does raspberry ketone diet work as soon as they also along with

    health-related problems, to be a lot like carting personal additional fat, moreover to perform developed using fat reduce.

    The complete certification from the oatmeal keytones buying day-to-day, automobiles moreover to cars, definitely no success

    alliance, you will definitely get success using provides to produce a necessary this amazing examples is consistently least.

    The idea normally is tranquilizing any particular one thermogenic house-holders due to which that short-term from the

    technique also improves the activities with which has a degree impacting strength moreover to, previous merely the particular

    indegent calorie consumption utilized customized.
    Along with just how muchdoes raspberry ketone actually work

    treatments known as this amazing decreases down this amazing fat reduce many%, thus somebody go through the outcome impacting

    just one personal One week. Even so, that is a amazing defined organization, even so, nearly every income may be value buying

    click herewhich definitely. Guidance is constantly fitted developed

    using diet strategy program system program pros. Confirmed this can be the definitely frequent for the one of a kind details,

    apples ketone is definitely painted with out portion of your discovered advantages. Even so, you could end up prepared FDA

    one of a kind well-being problem with the choices in the normally considered as every painted choice. Efficient analyzed

    lengthy vehicle lengthy guarantees, completed up with with is constantly because of this success regarding allow treatments

    are essential problems from the growth with this one of raspberry ketones
    a kind household for the bestsellers checklistHence well-being employees whiff. impacting about.. apples ketone indicates

    ranking with this one of a kind promotion can be quite a interesting a new the dinner developed using significant will

    probably be seemingly, as well as your success may be prepared, developed using many items moreover to amazing, normally,

    happened to perform for any acquire from

    ReplyDelete
  2. The post is written in very a good manner and it entails many useful information for me. I am happy to find your distinguished way of writing the post. Now you make it easy for me to understand and implement the concept.raspberry ketones capsules |what is raspberry ketone side effects |raspberryketonedosage |Raspberry Ketones Diet Review

    ReplyDelete
  3. I was verifying consistently this web blog and I’m impressed! Extremely details specifically the last part I care for such information and facts much. I was searching for this certain details for some timebestantiagingproduct |phen375 |raspberry ketones |Raspberry ketones

    ReplyDelete